Monday, January 26, 2009

Happy Birthday Gilles


Dear Gilles, for 14 years I've had the pleasure of wishing happy birthday in each of your birthdays. This year, I have decided to give you these images of your beginning, some of them you have never seen!! I wish a very Happy Birthday and send you lots of love from Cannes, where I am staying this weekend.
........................
Gillou, depuis 14 ans j’ai le plaisir de te souhaiter tes anniversaires. Cette année j’ai décidé de t’offrir ces images de tes début, dont quelques unes que tu n’as jamais vu !! Je te souhaite un joyeux anniversaire et t’envoie toute mon affection depuis Cannes où je passe le WE.
........................
Querido Gilles, desde hace 14 años he tenido el placer de desearte felicidades en cada uno de tus cumpleaños. Este año, he decidido ofrecerte estas imagenes de tu debut, entre ellas unas que nunca has visto!! Te deseo un feliz cumpleaños y te mando mucho cariño desde Cannes, donde estoy pasando el fin de semana.










No comments:

Post a Comment

Blog Archive